recent

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

"ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ" - ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ή ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

"Ειδικά οι ελαφρές και βαριές τετράτροχες μοτοσικλέτες... απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους του άρθρου 1 του παρόντος."

Αυτό προβλέπει το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο εμπνεύστηκε ο φωστήρας της πολιτικής, πρώην ΠΑΣΟΚος και νυν ΣΥΡΙΖΑίος κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Βασικό επιχείρημα του Υπουργού, όπως έχει ο ίδιος τονίζει με κάθε ευκαιρία, ότι πρέπει να απαγορευθεί η κυκλοφορία στις γουρούνες και τα buggy διότι "σκοτώνεται ο κόσμος που τις οδηγεί". Μόνιμη βέβαια επωδός των "επιχειρημάτων" του είναι επιπλέον ότι τις γουρούνες, τις επιλέγουν οι τουρίστες που έχουν δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, αλλά δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας...

Ας τα πάρουμε σιγά σιγά...

Ο  ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ "ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ". ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ή ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τροχαίας, τα οποία είναι δημοσιευμένα στην επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας, τα θανατηφόρα τροχαία στα οποία εμπλέκονται γουρούνες είναι τόσο λίγα, που αγγίζουν τα όρια του στατιστικού λάθους. Για του λόγου το αληθές, δείτε τα στοιχεία των τριών τελευταίων ετών:


Βλέπουμε λοιπόν ότι, το έτος 2015, σε σύνολο 739 θανατηφόρων ατυχημάτων,
γουρούνες εμπλέκονταν σε μόλις 11 (ή έστω 13 αν συμπεριλάβουμε και αυτά που αφορούν οχήματα "αγνώστου τύπου"), δηλαδή ποσοστό 1,8% στη χειρότερη περίπτωση.

Αντίστοιχα, το έτος 2016, σε σύνολο 752 θανατηφόρων ατυχημάτων, γουρούνες εμπλέκονταν σε μόνο 3 περιπτώσεις (ή έστω 6, αν συμπεριλάβουμε τα "άλλα" και τα "άγνωστα") δηλαδή ποσοστό που δεν υπερβαίνει το 0,8%!

Επιπλέον, στο πρώτο εξάμηνο του 2017, ενώ καταγράφηκαν 296 θανατηφόρα ατυχήματα, οι γουρούνες εμπλέκονταν σε μόλις 5 το πολύ ή σε ποσοστό 1,7% (αν θεωρήσουμε ότι τα "άλλα" και τα "άγνωστα" αφορούν γουρούνες). Ενδεχομένως βέβαια το ποσοστό αυτό να είναι και μηδενικό!

Όσοι πιθανόν σκέφτονται πως τα ατυχήματα με γουρούνες είναι λίγα, γιατί δεν κυκλοφορούν πολλές, καλό θα είναι να ξέρουν ότι και αυτό δεν ισχύει. Μόνο η Kymco, έχει πωλήσει στην Ελλάδα πάνω από 20.000 γουρούνες τα τελευταία δέκα χρόνια. Αντιλαμβάνεστε σε τι αριθμό ανέρχεται το σύνολο των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας.



ΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ κ. ΣΠΙΡΤΖΗ !!!

Όπως είναι προφανές λοιπόν, οι γουρούνες είναι μάλλον ακίνδυνες και σίγουρα υπάρχουν άλλα οχήματα, τα οποία είναι πραγματικά θανατηφόρα! Η πλειοψηφία όσων έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία τα τελευταία τρία χρόνια τουλάχιστον (αντίστοιχα είναι τα ποσοστά και σε βάθος χρόνου), οδηγούσαν ή επέβαιναν σε αυτοκίνητα και δίκυκλα!!!

Κάθε χρόνο περίπου το 90% των νεκρών σε τροχαία, είναι οδηγοί ή επιβάτες αυτοκινήτων και δικύκλων!

Αν ο Υπουργός αποφάσισε να απαγορεύσει την κυκλοφορία των τετράτροχων μοτοσυκλετών επειδή "σκοτώνουν τον κόσμο" κατά 1%, τι σκέφτεται να κάνει με τα αυτοκίνητα και τα δίκυκλα που σκοτώνουν το 90%; Σκέφτεται να καταργήσει οτιδήποτε κινείται άραγε; Μάλλον όχι...

Άρα το επιχείρημα του κυρίου Σπίρτζη καταρρίπτεται πανηγυρικά και μάλιστα από τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, δηλαδή μιας δημόσιας αρχής, την οποία θα έπρεπε ο Υπουργός αν όχι να εμπιστεύεται, τουλάχιστον να συμβουλεύεται.

Ο κύριος Σπίρτζης που κόπτεται "μην πάθει η υγεία μας", που αγωνιά "μην σκοτωθούμε", στο ίδιο νομοσχέδιο σχεδιάζει να αυξήσει τα όρια ταχύτητας για τα αυτοκίνητα στις εθνικές οδούς, από τα 130 στα 150. Τι κι αν τα στατιστικά της ΕΛ.ΑΣ αποδεικνύουν ότι το 1/3 των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα; Ο Σπίρτζης αποφασίζει!


ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο κ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΝΑ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

Ε μάλλον όχι. Προφανώς όχι. Αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι ο κύριος Σπίρτζης ξεστομίζει τέτοιες χοντράδες και ετοιμάζεται να καταστρέψει πολύ κόσμο, έναν ολόκληρο κλάδο, από άγνοια και αδιαφορία.

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι Υπουργοί περιτριγυρίζονται από ένα στρατό συμβούλων και ειδικών, οι οποίοι τους ενημερώνουν και τους προτείνουν ιδέες, τις οποίες αξιοποιούν ή απορρίπτουν. Είναι μάλλον αδύνατον ο κύριος Σπίρτζης να μην ενδιαφέρθηκε να μάθει αυτά τα στατιστικά στοιχεία, τα οποία μάλιστα όπως γράφουμε και παραπάνω, είναι βεβαίως δημοσιευμένα στην επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας.

Είναι μήπως δυνατόν ο κύριος Σπίρτζης και το επιτελείο του να μην εμπιστεύονται την Ελληνική Αστυνομία και τα στοιχεία που δημοσιεύει; Και πάλι θεωρούμε ότι η απάντηση είναι μάλλον αρνητική. Άλλωστε η Αστυνομία μάλλον δεν έχει και λόγο να παραποιεί τα στοιχεία που δημοσιεύει.

Ο κύριος Σπίρτζης γνωρίζει την αλήθεια και ξέρει τα στατιστικά στοιχεία.
Ο κύριος Σπίρτζης γνωρίζει ότι οι θάνατοι που οφείλονται στην οδήγηση τετράτροχων μοτοσυκλετών είναι ελάχιστοι!
Ο κύριος Σπίρτζης μάλλον έχει άλλα στο νου του και συνειδητά προσπαθεί να παραπλανήσει τον κόσμο, λέγοντας ψέματα. Αυτή η τακτική είναι άλλωστε προσφιλής σε αυτή την κυβέρνηση...

Τις αποφάσεις του Σπίρτζη στηρίζουν ο Τσίπρας, ο Καμένος και ολόκληρη η κυβέρνηση!




ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ; ΓΙΑΤΙ Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ;

Την απάντηση τη μισο-δίνει ο ίδιος. Τα συμφέροντα στο χώρο του τουρισμού είναι πολλά και αδυσώπητα. Κάποια έχουν τεράστια δύναμη ή... πολλά να προσφέρουν!

Όπως μας ενημερώνει ο ίδιος στις τελευταίες του συνεντεύξεις, η πραγματική αιτία που τον οδηγεί σε αυτή την απόφαση, είναι η διαπίστωση πως οι τουρίστες στις διακοπές τους βρίσκουν περισσότερο ελκυστική την ενοικίαση μιας γουρούνας, παρά ενός αυτοκινήτου. Με τη γουρούνα κάνουν ωραιότερες βόλτες και διακοπές, πληρώνουν λιγότερα χρήματα σε σχέση με τα αυτοκίνητα και επιπλέον, μπορούν να τις οδηγούν με δίπλωμα αυτοκινήτου και όχι μοτοσυκλέτας (ως γνωστόν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι κάτοχοι μόνο διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου και όχι μοτοσυκλέτας).

Αποτέλεσμα είναι, ειδικά στα νησιά, να ενοικιάζονται περισσότερες γουρούνες και λιγότερα αυτοκίνητα. Αυτό δε σημαίνει απλά ότι μειώνεται ο τζίρος εκείνων που ενοικιάζουν αυτοκίνητα, αλλά κυρίως ότι οι εταιρείες που εισάγουν αυτοκίνητα και τα πωλούν προς ενοικίαση, έχουν μειωμένες πωλήσεις.

Είναι προφανές λοιπόν πως οι εταιρείες που εισάγουν αυτοκίνητα, πλεύρισαν τον κύριο Υπουργό... τον πίεσαν (ή με κάτι τον δελέασαν...) και εκείνος τους υποσχέθηκε πως θα "ρυθμίσει" το θέμα! Υπολογίζεται, πως μετά την ψήφιση του νόμου και την απαγόρευση της κυκλοφορίας των τετράτροχων μοτοσυκλετών, θα απαιτηθεί η εισαγωγή στην Ελλάδα άνω των 10.000 αυτοκινήτων, προκειμένου να καλυφθεί το κενό!

Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό για κάποιους... Υπολογίστε το κόστος εισαγωγής 10.000 αυτοκινήτων... Είναι δυσθεόρατο. Όπως και τα κέρδη εκείνων που θα τα πωλήσουν στην Ελλάδα... Ε δεν θα αξίζει ένα "δωράκι" και ο κύριος Υπουργός;;;


ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ;

Κάποιοι θα πλουτίσουν... Ίσως εξασφαλίσει τα γεράματά του και ο κύριος Υπουργός...

Πέρα από αυτό όμως, οι συνέπειες για κάποιους ανθρώπους θα είναι από δυσάρεστες, έως ολέθριες και καταστροφικές. Αυτό βεβαίως ουδόλως ενδιαφέρει τον κύριο Σπίρτζη καθώς δεν ιδρώνει το αυτί του, ως πρώην σοσιαλιστής, που μάλιστα έχει θητεύσει δίπλα σε "καταξιωμένους" δασκάλους!

Σήμερα στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται περίπου 4.000 επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων, μεταξύ των οποίων και τετράτροχες μοτοσυκλέτες - γουρούνες. Οι επιχειρήσεις αυτές, δε βρήκαν τα οχήματά τους στο δρόμο... Τα έχουν πληρώσει εκατομμύρια ευρώ. Έχουν επενδύσει πάρα πολλά χρήματα για την απόκτησή τους, αφού είναι ουσιαστικά αυτό που "πωλούν" (ή για να ακριβολογούμε αυτό που ενοικιάζουν).

Πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις, ειδικά στα μικρά νησιά, ενοικιάζουν αποκλειστικά ή κυρίως γουρούνες. Αν ισχύσει ο νόμος Σπίρτζη ως έχει, όλες αυτές οι επιχειρήσεις θα καταστραφούν κυριολεκτικά ή θα αναγκαστούν να συρρικνωθούν δραματικά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις ίδιες, αλλά και τις τοπικές οικονομίες. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν προβεί στην αγορά των οχημάτων τους, παίρνοντας μεγάλα δάνεια, τα οποία θα εξοφλούσαν λειτουργώντας σε περιβάλλον ομαλότητας.

Μάλλον λογάριαζαν χωρίς τον... Σπίρτζη! Πώς να φαντάζονταν ότι θα ερχόταν μια μέρα, που κάποιος θα έπαιρνε μια τέτοια παράλογη απόφαση;

Σημειώνεται ότι σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι γουρούνες κυκλοφορούν παντού κανονικά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα ο Κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 168/2013, είναι ξεκάθαρος ως προς τη χρήση τους.

Χιλιάδες κάτοχοι τετράτροχων μοτοσυκλετών είναι σε απόγνωση. Πέρα από τους επιχειρηματίες οι οποίοι στην κυριολεξία καταστρέφονται, με αγωνία παρακολουθούν τον παραλογισμό του Σπίρτζη και χιλιάδες ιδιώτες ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων.

Αν ο νόμος αυτός τελικά πάρει την ψήφο της πλειοψηφίας των βουλευτών του κοινοβουλίου σε λίγες μέρες, θα υποχρεωθούν ουσιαστικά να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα οχήματά τους. Να τα παροπλίσουν ή να ψάξουν να βρουν χωράφια και ρεματιές για να τα οδηγούν...

Μέχρι και σήμερα, η κυκλοφορία των τετράτροχων μοτοσυκλετών επιτρέπεται σε όλους τους δρόμους, αφού όχι μόνο είναι ασφαλείς (όπως αποδεικνύουν και τα επίσημα στατιστικά), αλλά δε δημιουργούν προβλήματα στους άλλους οδηγούς και είναι εξαιρετικά βολικά.

Καθένας που επέλεξε να αγοράσει μια γουρούνα, πίστευε ότι θα ισχύει και στο Ελλαδιστάν ό,τι και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Ό,τι και στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο. Λάθος! Εδώ είναι Σοβιέτ!

Καθένας που αγόρασε στο παρελθόν ή και πολύ πρόσφατα μια γουρούνα, πέρα ασφαλώς από την αξία της, πλήρωσε Φ.Π.Α. για την αγορά της, τέλη ταξινόμησης για να παραλάβει τις πινακίδες της, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα και Φ.Π.Α. για τα ασφάλιστρα! Με λίγα λόγια, την έχει χρυσοπληρώσει και ποσοστό άνω του 24% αυτών των χρημάτων, πήγε στο κράτος. Στο κράτος που σήμερα αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά αφερέγγυο και λειτουργώντας ληστρικά, αποφασίζει πως όλα αυτά πάνε στράφι!

Κάποιοι αγόρασαν μια γουρούνα γιατί η εμπειρία της οδήγησής της είναι μοναδική και δε συγκρίνεται με άλλη... Ήταν δικαίωμά τους! Δικαίωμα που ο Σπίρτζης τους αφαιρεί, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα που τον στηρίζουν. Για ποιο λόγο θα πρέπει κάποιος να στερηθεί τη χαρά της οδήγησης του οχήματός του; Του οχήματος που αγόρασε πιθανότατα από το υστέρημά του...

Τα οχήματα αυτά δε, δεν θα στερηθούν μόνο εκείνοι που τα αγόρασαν για την εξυπηρέτησή τους ή απλά για την αναψυχή τους, αλλά και κάποιοι που τα έχουν ανάγκη γιατί αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα και τα χρησιμοποιούν για τις καθημερινές τους ανάγκες. Σε αυτό βέβαια, φαίνεται να έχει ανοίξει ένα μικρό παράθυρο αισιοδοξίας και ο Υπουργός να το συζητά.

Παράλληλα, τις υπηρεσίες αυτών των οχημάτων θα στερηθούν και πολλοί φορείς που κινητοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων συμβάντων, όπως αρκετές εθελοντικές ομάδες. Κάποιες από αυτές μάλιστα εδρεύουν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε νησιά, όπου η χρήση αυτοκινήτων αντενδείκνυται.

Τι θα συμβεί αν απαγορευθεί η χρήση τετράτροχων μοτοσυκλετών σε μέρη όπου απαγορεύονται ήδη τα αυτοκίνητα; Όπως για παράδειγμα στις Σπέτσες. Εκεί πάρα πολλοί κάτοικοι έχουν επιλέξει να εξυπηρετούνται οδηγώντας γουρούνες.

Κι αν κάποιος Ευρωπαίος που νομίζει ότι στην Ελλάδα ισχύει ό,τι και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αποφασίσει να έρθει στη χώρα μας για τις διακοπές του με τη γουρούνα του ή να διασχίσει τη χώρα μας για να πάει σε μια άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (π.χ. στη Βουλγαρία), τι θα πρέπει να κάνει; Θα γυρίσει πίσω γιατί ο Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ του απαγορεύουν την κυκλοφορία; Αστεία πράγματα...

Τέλος, μια μορφή εναλλακτικού τουρισμού, θα εκλείψει από τη χώρα μας. Ως γνωστόν οι γουρούνες και τα buggy προσφέρουν ξεχωριστή εμπειρία διακοπών, αφού έχουν τη δυνατότητα να φτάνουν και σε σημεία που άλλα οχήματα δε μπορούν. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που εξορμούν και απολαμβάνουν τις άγνωστες ομορφιές της χώρας μας, οδηγώντας ένα τέτοιο όχημα. Πολλοί από αυτούς, είναι ξένοι, που ψάχνουν να βρουν στην Ελλάδα και κάτι πέρα από μπαράκια και ξαπλώστρες.

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ;

Άγνωστο... Έτσι κι αλλιώς, ελάχιστα μπορούν να κάνουν. Η πώλησή τους άλλωστε είναι ουσιαστικά αδύνατη, αφού κανείς δεν θα θέλει κάτι που ουσιαστικά απαγορεύεται να χρησιμοποιήσει. Η απόφαση του Υπουργού απαξιώνει παντελώς τις περιουσίες εκείνων που δε φαντάζονταν ότι κάποτε μπορεί το παράλογο να γίνει πραγματικότητα.

Είναι βέβαιο πως αν αυτός ο παράλογος νόμος ψηφιστεί, οι θιγόμενοι θα κινηθούν νομικά εναντίον του, επιδιώκοντας την κατάργησή του. Είναι μάλλον βέβαιο πως θα τα καταφέρουν, αφού είναι πέρα για πέρα παράνομος και παραβιάζει ακόμη και ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Το ζήτημα είναι ότι η δικαίωση θα αργήσει, αφού όπως γνωρίζουμε η δικαιοσύνη στην Ελλάδα απονέμεται με ρυθμούς που ουσιαστικά την καταργούν.

Αν ο νόμος ψηφιστεί η μόνη ουσιαστική ελπίδα μπορεί να είναι η κατάργησή του από την επόμενη κυβέρνηση, αν κι εκείνη δε συνεχίσει το καταστροφικό έργο της παρούσης και την εξυπηρέτηση των συμφερόντων που ασπάζεται και ο ΣΥΡΙΖΑ.


ΣΤΙΣ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ

Την ερχόμενη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου, έχει προγραμματιστεί πορεία στο κέντρο των Αθηνών, με γουρούνες και αυτοκίνητα buggy και διαδήλωση έξω από το Υπουργείο. Αν και ξέρουμε ότι οι ΣΥΡΙΖΑίοι είναι χοντρόπετσοι και δε συγκινούνται από τη θέληση του λαού, ίσως η πολυπληθής συμμετοχή σε αυτή τη διαδήλωση να αποτελέσει ενός βαθμού πίεση και να κάμψει κατά κάποιο τρόπο ή έστω μερικώς την αδιαλλαξία του Σπίρτζη, ο οποίος αρνείται εννοείται και συνάντηση με τους θιγόμενους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου